Alumna del CIW, reconocida con el “Award for Excellence in International Affairs” » Centro Universitario Incarnate Word Alumna del CIW, reconocida con el “Award for Excellence in International Affairs” » Centro Universitario Incarnate Word
Logo CIW
LiveZilla Live Chat Software
Doble Titulación (México y Estados Unidos) sin necesidad de salir del país.  -  Bolsa de Trabajo Internacional.  -  Educación Bilingüe.  -  Más de 100 convenios de intercambio con universidades en todo el mundo.  -  Estudia hasta dos semestres en nuestro campus de San Antonio, Texas.  -  Planes de Becas y Financiamientos.  -  Presentes en San Antonio, Texas, Alemania y México.

Noticias y Eventos

“Award for Excellence in International Affairs: Leticia Neve. [This award and inscribed plaque go to the undergraduate in the College of Humanities, Arts, and Social Sciences who has achieved academic excellence in International Studies and demonstrated potential interest in diplomatic or international careers. Performance in courses that are listed in the International Studies major and concentration must be exemplary, while attention is also given to language studies and international experience. This award is given without reference to academic major.” – The University of The Incarnate Word.

Por parte del Centro Universitario INCARNATE WORD México, recibe nuestras más sinceras felicitaciones. Esperamos que esto sea un aliciente para los alumnos que forman parte de la comunidad y así puedan trascender no sólo en México sino también en el extranjero.

Scan 130501 00021 1024x690 Alumna del CIW, reconocida con el “Award for Excellence in International Affairs”

Scan 130501 00011 1024x693 Alumna del CIW, reconocida con el “Award for Excellence in International Affairs”